torsdag den 16. april 2015

Videre til næste projekt

Når man har været igennem et manuskript og sendt det videre til betalæsere, så er det jo fristende at holde en lille pause. Men sådan ser jeg slet ikke på det. Nu føler jeg tværtimod at det punktum var sat og så kan der tages fat på en ny ide :-)

Men faktisk var jeg begyndt en smule på min nye ide. Men nu har jeg læst det igennem for lige at finde tilbage i universet og er i fuld gang med skrivningen igen. Det er en skøn følelse at lære nye personer at kende, at følge dem på godt og ondt.

Ideen til den nye historie opstod sideløbende med at jeg skrev de to bind af 'Lygtemandens datter'. Der var en masse i både radio, tv og på nettet om ulvens genindvandring til Danmark og det fik jo mine ideer til at spire frem.


Og med dette billede var grundstenen lagt til det overnaturlige univers, hvor vi møder teenagere, varulve og videnskabsmænd.

Jeg har altid hørt meget musik og af en eller anden grund knytter jeg hurtigt noget bestemt musik sammen med mine historier og personerne i dem. Denne her synes jeg passer så godt med de følelser jeg gerne vil have frem. Hævn, vrede, svigt, fortvivlelse og det at man ikke selv har kontrol. Hvad mener I? Hvilke billeder frembringer det hos jer? https://www.youtube.com/watch?v=3l73u6YdDDk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar