mandag den 19. september 2016

Fantasy festival 2016


Weekenden for fantasy festivallen i Esbjerg er overstået. Jeg var der om lørdagen, hvor jeg deltog på Speakers corner og stod på forlaget Egolibris' stand sammen med en god stak af Lygtemandens datter :-)

Billedet her er lånt fra Winnie Leth Buch.
Har I set mine fine vingeøreringe? :-)




Der var ikke så mange på speakers corner, da jeg var på. Tror Pernille og Carina fra Tellerup træk en masse til deres foredrag, det er helt okay. De er jo virkelig dygtige begge to. Men havde da min helt egen støttegruppe, som kom og hørte mig fortælle. I er fantastiske <3



Og jeg fik hilst På Katja L. Berger som også deltog under mit oplæg. Tusind tak for det <3 Gjorde selvfølgelig gengæld, da hun skulle på ;-) (Har ikke noget billede. Skal vist blive bedre til at tage billeder af de andre forfattere)

Fik endelig hilst på Louise Haiberg og Anika Eibe. På bogforum sidste år synes jeg ikke helt, jeg ville bryde ind i deres samtaler (fik vist også lidt kolde fødder) Skønt at hilse på jer. Fedt hår Louise (thumbs up) og tak for kram :-)
Haidi Wigger Klaris fik jeg også hilst på. Hyggeligt at sige hej til dig endnu en gang :-)

Fik hilst på flere søde mennesker og uddelt bogmærker og smil, ej at forglemme. Smil er vigtige ;-) Det var super hyggeligt at snakke med jer, som kom forbi forlagets stand. I var med til at gøre dagen helt speciel. Tak for det <3

I får lige lidt stemningsbilleder fra festivallen:

De to skjalde, som gjorde folk opmærksomme på, hvad tid, hvilke forfattere skulle holde foredrag.

Der var flere spændende brætspil. Tror man skal sætte god tid af for at finde ud af reglerne. Men det kunne være sjovt at prøve engang

Udstillet kostume


Markedspladsen

Så hende her flere gange og synes hun var så sød at jeg måtte bede om et billede :-)


Rollespil

Dragen ved indgangen

Udstillet kostume


Fik da også shoppet lidt :-) Er stentosse, så da jeg så en bod med sten, var jeg forsvundet derind :-D

Den store stens mønster minder mig om fugl Fønix, så den måtte jeg eje <3

Købte også lidt bøger. Har læst disse engang som ung (mange år siden efterhånden) Kan ikke rigtig huske dem, men en Dennis Jürgensen bog kan altid klare en genopfiskning :-)



Om aftenen var der middag for deltagerne på messen. Kendte ikke rigtig nogen der skulle med, men fik selskab af to rolle- og brætspils herre ved bordet. Og lidt efter en ung mand fra Norge som læste på en international forfatterlinje i Aalborg. Det var super hyggeligt. Sikke snakken gik lystigt. Følte mig godt underholdt, og jeg ved nu en masse om brætspil, og hvordan man opbygger en historie til rollespil :-D

Tak for denne gang Esbjerg. Håber vi ses igen en anden gang :-)









2 kommentarer:

  1. Hej Jette,
    Det var godt endelig at få hilst på dig, nu vi har kendt hinanden på nettet så længe. :-) Og du skal endelig bare bryde ind. Til messerne er det sjældent dybe samtaler. ;-)
    Jeg glæder mig til at læse din bog, som jeg fik med hjem. Signeret og alting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig rart at hilse på dig. Næste gang går det nok bedre med at bryde ind og hilse på ;-)
      Rigtig god læselyst. Håber du vil synes om bogen og det er da mig som siger tak :-)

      Slet