tirsdag den 28. november 2017

Vintereventyr udgivet

Så skete det endelig

Vintereventyr er endelig udkommet fra forlaget Dreamlitt. Jeg modtog mit eksemplar med posten i går. Bogen er bare så smuk, at jeg er så uendelig stolt og beæret over at have en tekst med i den.




Illustrationerne er lavet af Casper Richter og utrolig detaljeret og veludført. På en måde minder det mig om H.C. Andersens papirklip, hvilket bare gør at jeg elsker bogen endnu mere.

Illustrationen til mit eventyr forestiller de to Skaber-feer fra himmelriget. På den ene side Dag med sin kærlighed til alt levende, på den anden side hendes søster Nat, som opretholder orden og balance i verden. Under dem flyver prinsesse Sne på sin pegasus.

Jeg håber, du vil tage godt imod mit eventyr. Rigtig god læselyst 😀

Ingen kommentarer:

Send en kommentar