mandag den 3. juni 2019

Lygtemandens datter del 3 skal udgives!

I sidste uge kunne man læse på mine sociale mediekanaler, at jeg havde fået Lygtemandens datter del 3 antaget hos forlaget. Selvfølgelig skal den besked også gives videre herinde 😁

Dette har været min til dato hårdeste bog at skrive. Oprindeligt skulle der kun have været to bøger i Lygtemandens datter serien, men den sidste bog valgte forlaget at dele i to, så det ville ende ud i en trilogi. Englens søn var en svær størrelse, men blev alligevel til en smuk bog. Jeg tror, at arbejdet omkring den tog for meget på mig, så jeg valgte at tage en pause fra universet.

Nu er der næsten gået 3 år siden Englens søn udkom. Det er længe. Sidste år udkom lydbøgerne og jeg har virkelig kunne mærke, hvordan historien atter er blomstret op. Oplæseren, Katrine Jenne, gør det virkelig godt med at være både Callunas og Lukas' stemme.

Jeg er ofte blevet spurgt efter bog 3. Flere beskeder fra læsere er tikket ind i min mailboks og det er utrolig dejligt og bekræftende. Det der gjorde mest indtryk på mig fra et brev, jeg modtog fra en yngre pige. Hun elskede mine bøger og havde læst dem flere gange. Jeg var hendes største idol. Det er jo fantastisk ❤ Så på baggrund at alle jeres søde beskeder, besluttede jeg mig for at rulle ærmerne op, samle stumperne/trådede og udbygge historien til nye højder til det sidste punktum var sat.

Jeg kunne jo heller ikke være bekendt, at ende Englens søn med sådan en cliffhanger 😉

Inden længe går vi i gang med redigeringsarbejdet. Jeg har faktisk sendt ideer af sted til en mulig titel og forsidecover … Desuden har jeg læst op på hele historien. Hånden på hjertet, jeg elsker at være tilbage i Calluna og Lukas' selskab og se, hvordan de udviklede sig fra usikre, generte unge mennesker til to stærke individer.

I kan godt glæde jer. Jeg håber og tror, at I vil kunne lide forsættelsen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar