mandag den 25. november 2019

Julehygge med oplæsning og giveaway!

Vintereventyr

Se/lyt til videoen! Glæder mig ❤



Give away


Som ekstra julehygge, og fordi jeg elsker jul og er i gavehumør!

Du kan vinde et eksemplar af min debut, Lygtemandens datter, til dig selv og en til din veninde/søster/kusine/datter/teenageren, det er selvfølgelig helt op til dig, hvem du giver det andet eksemplar til. Hvis det ønskes, signere jeg gerne bøgerne og jeg sender bogmærker og godter med i pakken, så hyggen i juledagene er sikret 😁

Alt du skal gøre for at deltage er følgende:

- skriv en valgfri kommentar enten her på siden, eller under opslagene på facebook eller instagram (du må gerne deltage alle steder, for større chance)
- skriv gerne, hvem du vil dele præmien med.

Vinderen bliver udtrukket d. 12 december, så du forhåbentlig kan nå at modtage pakken før juleaften.

Held og lykke! 💖💖💖


Ingen kommentarer:

Send en kommentar